Opakowania na pizzę – wygląd ma znaczenie! Kartonu na pizzę nie da się pomylić z niczym innym. Kształt pizzy sprawia, że wygląd jej opakowania odbiega znacząco od zwykłych pudełek i pojemników znanych nam z dowozu innych potraw. Mogłoby się wydawać, że wygląd opakowania na pizzę nie ma większego znaczenia – i tak każdego najbardziej interesuje […]

Opakowania na pizzę - wygląd ma znaczenie!

PizzaKartonu na pizzę nie da się pomylić z niczym innym. Kształt pizzy sprawia, że wygląd jej opakowania odbiega znacząco od zwykłych pudełek i pojemników znanych nam z dowozu innych potraw. Mogłoby się wydawać, że wygląd opakowania na pizzę nie ma większego znaczenia – i tak każdego najbardziej interesuje to, co znajduje się w środku. Nic bardziej mylnego! Karton jest wizytówką firmy i może być jej reklamą lub odwrotnie – zniechęcać klientów do skorzystania z usług danej pizzerii ponownie. Jak to możliwe? Sprawdźmy!

Powierzchnia reklamowa

Wszyscy zdajemy sobie sprawę z tego, że konkurencja na rynku gastronomicznym jest obecnie ogromna. Lokale mają ograniczone budżety na reklamę, dlatego też starają się promować swoją markę wszędzie tam, gdzie jest to możliwe. Dlaczego warto do tego celu wykorzystać opakowania na pizzęDlatego, że opakowanie, a raczej nadruk na nim, zobaczy prawdopodobnie więcej osób, niż tylko zamawiający (np. jego goście). Mogą one być potencjalnymi klientami. Jeśli same będą chciały kiedyś zamówić pizzę, warto, by zapamiętały nazwę pizzerii znajdującą się na opakowaniu. Nadruk na opakowaniu może też podejrzeć sąsiad, gdy zamawiający będzie odbierał swoje zamówienie i być może będzie to dla niego rekomendacją, by spróbować pizzy z oferty danej restauracji samemu. Puste pudełka, które trafią do altany na odpady, również oglądają sąsiedzi. Jeśli będą widywali logotyp często, z pewnością uznają, że pizza z tej firmy musi być smaczna, skoro już któryś raz ktoś zdecydował się ją zamówić. Najprościej mówiąc, każdy rzut okiem na karton z nadrukiem, jest potencjalną szansą na zdobycie kolejnego klienta.

Komunikacja z klientami

Kartonów do pizzy możemy użyć też, by zakomunikować coś swoim klientom. Możemy poinformować ich o promocjach udzielanych na duże zamówienia, o wprowadzeniu na rynek swojej aplikacji, czy też o założeniu strony internetowej, na której właśnie organizujemy konkurs. O ile ulotki dołączone do pudełek często trafiają do kosza, zanim zostaną dokładnie przeczytane, o tyle krótkiego komunikatu na kartonie od pizzy nie da się przeoczyć. Co ciekawe, wielu klientów uważa zadrukowane opakowania jako bardziej interesujące i „dopracowane”. Zwykły karton według nich jest nudny i narzuca skojarzenie, że dana restauracja nie dba o szczegóły. Należy pamiętać, że to właśnie karton sprawia słynne pierwsze wrażenie na kliencie, zanim zdąży on skosztować pierwszego kawałka zamówionej przez siebie pizzy.